Monday, April 8, 2013

Boot Camp Herbalife Malaysia Zone Utara

Dengan mana Allah yang Maha Pengasih, Lagi Maha Penyayang, dan Maha Pemberi

Alhamdulillah,


Selesai sudah menghadiri kelas belajar bagia mana menjadi khalifah yang lebih baik, ini beberapa sedutan pic di sana

 Salah Sorang doctor yang melakukan herbalife, doctor pun buat herbalife, bukan sebab kewangan, ~docter dah kaya pun, tapi sebab nutrisi yang di bekalkan oleh produk herbalife nutrition sangat luar biasa. dia telah banyak membantu pesakitnya menjadi lebih sihat dan bertenaga.

 One day setiap event saya nak segat seperti ini, Amin


 Thank Yen kerana support saya, Yen adalah coach kepada kak saya, yang mana kak saya adalah coach kepada saya :)







 Mr Lim Kim Oo, our press team punya group




Saya doakan mereka semua menjadi supervisor secepat munkin, Ya Allah yang Maha Pemberi, tunaikan lah doa mereka, Amin

Terima kasih Allah

No comments:

LinkWithin

Related Posts from this blog